مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانداری تهران تاکید کرده که تنها مجوزهای قبلی آرم ترافیک تا زمان مشخص شدن تکلیف مجوزهای جدید اعتبار دارد و مجوزهای جدید معتبر نخواهد بود.

به گزارش مهر سخنگوی شورای شهر در حاشیه سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت : فرمانداری تهران معتقد است که علاوه بر قیمت بالای مجوزها، تعیین قیمت نیز در این خصوص از کانال قانونی آن صورت نگرفته است و بیان داشته اند در صورت طی مسیر قانونی اعتراض خود را پس می گیرد.

وی افزود: شهرداری تهران نیز اگر نیازمند پیگیری و کمک شورای شهر دراین خصوص است باید این مسئله را به صورت یک لایحه ارائه کند تا شورا پس از بررسی نسبت به تصویب آن و طی روند قانونی اقدام کند.

خسرو دانشجو تاکید کرد: تعیین قیمت مجوز طرح ترافیک به عنوان یکی از عوارض دریافتی شهرداری باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد و در سالهای گذشته نیز به علت نبود افزایش قیمت چشمگیر نیاز به مصوبه ای نبوده و اعتراضی را نیز شاهد نبوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد آرم های طرح ترافیک مانند سال گذشته تنها 90 هزار عدد است و در صورت معتبر نبودن مجوزهای جدید بنا بر اعتراض فرمانداری ، 7 تا 8 درصد متقاضیان آرم که تنها امسال درخواست دریافت کرده اند دچار مشکل می شوند.

سخنگوی شورای شهر یاد آور شد: در جلسه ای که به این منظور با حضور 3 تن از اعضای شورای ، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری و فرمانداری تهران برگزار شد، تنها پیشنهادات ارائه گردید و جمع بندی نهایی حاصل نشد.

کد خبر 31612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز